Loading

Doç.Dr.

Semih OKUTAN

İşletme Fakültesi

İşletme Bölümü

İletişim

okutan@sakarya.edu.tr

+90 (264) 295 63 14

1.1 A-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q1 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Dincer, Mustafa Abdul Metin; Arslan, Yusuf; Okutan, Semih; Dil, Esra; - An inquiry on organic food confusion in the consumer perception: a qualitative perspective - BRITISH FOOD JOURNAL - Vol.125 - pp.1420 - ISSN : 0007-070X - DOI : 10.1108/BFJ-03-2022-0226 - English - Article - 2023 - WOS:000835771900001
1.2-ESCI VE/VEYA SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Mac, SD; Turan, SA; Okutan, S; Metin, O; - The Transition from Philanthropy to Corporate Social Responsibility (CSR) in Developing countries: An Analysis of Award-Winning CSR Projects in Turkey - TURKISH JOURNAL OF BUSINESS ETHICS - Vol.13 - pp.146 - ISSN : 1308-4070 - DOI : 10.12711/tjbe.2020.13.2.0168 - English - Article - 2020 - WOS:000662318000005
1.3-ÜAK VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SENATOSU TARAFINDAN BELİRLENEN ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDE TARANAN DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ VEYA ULAKBİM, TR-DİZİN TARAFINDAN TARANAN ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Okutan, S., Sağir, A. - DİJİTAL OYUNLARIN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: KARABÜK ÖRNEĞİ - Milli Eğitim - pp.715 - ISSN : 1302-5600 - DOI : 10.37669 milliegitim.769932 - tur - paper - 2022 - TRDizin
2 Okutan, S., Dönmez, S., Turan, Ş., Meti̇n, O. - The Transition from Philanthropy to Corporate Social Responsibility (CSR) in Developing countries: An Analysis of Award-Winning CSR Projects in Turkey - İş Ahlakı Dergisi - pp.146 - ISSN : 1308-4070 - DOI : 10.12711/tjbe.2020.13.2.0168 - eng - paper - 2020 - TRDizin
3 Yeliz BAŞ, Filiz DURSUN, Semih OKUTAN - TÜKETİCİLERİN ÇOKLU ZEKÂ YAPILARINA GÖRE PERAKENDE MAĞAZALAR İLE İLGİLİ DUYGUSAL VE RASYONEL BEKLENTİLERİNDEKİ FARKLILIKLARIN İNCELENMESİ - Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi -The Journal of International Social Research - Vol.9 - pp.1391-1402 - ISSN : 1307-9581 - 2016
4 REMZİ ALTUNIŞIK; Öğr.Gör.Dr. Yeliz BAŞ; SEMİH OKUTAN; - TÜKETİCİLERİN YENİLİKÇİLİK EĞİLİMLERİNİ ETKİLEYEN DAVRANIŞSAL VE KİŞİLİKSEL FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ: GIDA ALIŞVERİŞLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA - Balkan Journal of Social Sciences-Balkan Sosyal Bilimler Dergisi - Vol.4-8 - pp.1-20 - ISSN : 2146-8494 - 2015
5 SİMA NART; SEMİH OKUTAN; - Yeniliklere Uyum ve Mobil Ticaret: Tüketicilerin Mobil Alışverişe Yönlendirilmeleri Nasıl Sağlanabilir? - BARTIN ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ - Vol.6 - pp.163-180 - ISSN : 1309 – 954X - 2015
6 BUKET BORA; SEMİH OKUTAN; REMZİ ALTUNIŞIK; - Keşifsel Satın Alma Eğilimleri ve Bu Eğilimlerin Plansız, Kompülsif ve Hedonik Satın Alma Tarzlarıyla Olan İlişkisinin İncelenmesi - Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi - Vol.8 - pp.117 - ISSN : 1306-6730 - Aralık - 2013
1.4-DİĞER ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 AKBIYIK, A., OKUTAN, S., ALTUNIŞIK, R. - Mobil Pazarlama Platformlarında İzinli Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Tüketici Tutum ve Algıları Üzerine Bir Araştırma - Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi - Vol.1 - pp.1 - ISSN : 1309-6362 - Aralık - 2009 - SAU
7.2-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 TEPE BURÇİN,OKUTAN SEMİH - İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Satış Elemanlarının Duygusal Bağlılığına Olan Etkisine Göre ÖnemDerecelerinin Belirlenmesi . - 2019
2 E. Duran, S. Okutan, R. Altunışık - KONUM TABANLI MOBİL PAZARLAMA FAALİYETLERİNE YÖNELİK TÜKETİCİ ALGI VE TUTUMLARI - 2018
3 R. Altunışık, S. Okutan, Ç. Kartal - BİR TAVSİYE ARACI OLARAK AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİMİN SATIN ALMA KARARI ÜZERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ - 2018
4 ALTUNIŞIK REMZİ,OKUTAN SEMİH,ESKİLER ERSİN - Alışveriş Sürecinde Yaşanan Duygular ve Alışverişin Anlamı: Kadın Tüketiciler Üzerinde Bir Araştırma - 2018
5 ALTUNIŞIK REMZİ,ESKİLER ERSİN,OKUTAN SEMİH - Kadının Yaşamında Alışverişin Yeri ve Önemi - 2018
6 Duran Esra,OKUTAN SEMİH,ALTUNIŞIK REMZİ - Konum Tabanlı Mobil Pazarlama Faaliyetlerine Yönelik Tüketici Algı ve Tutumları - 2018
7 Prof. Dr. Remzi Altunışık, Yrd. Doç. Dr. Semih Okutan, Prof. Dr. Ömer Torlak - Dini Çağrışım Yapan Markaların Tüketici Gözünden Algılanması ve Tüketici Tutumlarının Incelenmesi - 2016
8 S. Nart, S. Okutan, R. Yılmaz - Pazar Belirsizliği Etkisinde Stratejik Karar Alma AHP İle Porter'ın Beş Güç Analizi - 2016
9 Semih Okutan, Remzi Altunışık, Nilgün Sarıkaya - TÜKETİCİ ÖZGÜVENİNİN TÜKETİCİ ŞİKÂYET DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ - 27-30 Kasım 2013 - 2013
10 Semih Okutan, Remzi Altunışık - PAZAR UZMANLARININ (MARKET MAVEN) DEMOGRAFİK PROFİLİNİ ORTAYA KOYMAYA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - 27-30 Kasım 2013 - 2013
11 Arş. Gör. Kazım MERT, Arş. Gör. Buket BORA, Arş. Gör. Semih OKUTAN, Doç. Dr. Nilgün SARIKAYA, Prof. Dr. Remzi ALTUNIŞIK - SOSYAL SORUMLULUK VE TÜKETİCİ ETİĞİ OLGULARININ ALGILANMASI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA: SAKARYA ÖRNEĞİ - 27-30 Kasım 2013 - 2013
12 Bora, B., R. Altunışık, S. Okutan - Müşteri gözüyle perakende sektöründe satışçıların müşteri odaklılıkları üzerine bir araştırma: Algılamada demografik faktörlerin rolü - 2-7 Haziran 2013 - 2013
13 ALTUNIŞIK REMZİ, BORA SEMİZ BUKET, OKUTAN SEMİH - Müşteri gözüyle perakende sektöründe satışçıların müşteri odaklılıkları üzerine bir araştırma: Algılamada demografik faktörlerin rolü - 2013
14 OKUTAN SEMİH, ALTUNIŞIK REMZİ - PAZAR UZMANLARININ (MARKET MAVEN) DEMOGRAFİK PROFİLİNİ ORTAYA KOYMAYA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - 2013
15 MERT KAZIM, BORA SEMİZ BUKET, OKUTAN SEMİH, SARIKAYA NİLGÜN, ALTUNIŞIK REMZİ - SOSYAL SORUMLULUK VE TÜKETİCİ ETİĞİ OLGULARININ ALGILANMASI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA: SAKARYA ÖRNEĞİ - 2013
16 OKUTAN SEMİH, ALTUNIŞIK REMZİ, SARIKAYA NİLGÜN - TÜKETİCİ ÖZGÜVENİNİN TÜKETİCİ ŞİKÂYET DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ - 2013
17 ALTUNIŞIK REMZİ, BORA SEMİZ BUKET, OKUTAN SEMİH, MERT KAZIM - Türkiye’de İşletme Eğitiminde Sosyal Sorumluluk Olgusunun Yeri: İşletme Ders Programlarının İçerik Analizi İle İncelenmesi - 2012
18 Bora, Buket, Semih Okutan, Kazım Mert ve Remzi Altunışık - Türkiye’de İşletme Eğitiminde Sosyal Sorumluluk Olgusunun Yeri: İşletme Ders Programlarının İçerik Analizi İle İncelenmesi - 2012
19 ALTUNIŞIK Remzi, Semih Okutan, Umut.S. Çitçi - Bilgi Üretimi Kaynağı Olarak Pazarlama Alanındaki Tezlerin İncelenmesi - 2007 - SAU
20 ALTUNIŞIK Remzi, Semih Okutan - Alışverişte Tüketici Uzmanlığı: Bilgi Üretimi Açısından İki Gurup Tüketicinin Karşılaştırması - 2007 - SAU
21 ALTUNIŞIK REMZİ, OKUTAN SEMİH - Alışverişte Tüketici Uzmanlığı: Bilgi Üretimi Açısından İki Gurup Tüketicinin Karşılaştırması - 2007
22 ALTUNIŞIK REMZİ, OKUTAN SEMİH, ÇİTÇİ TÜRKÜSTÜN UMUT SANEM - Bilgi Üretimi Kaynağı Olarak Pazarlama Alanındaki Tezlerin İncelenmesi - 2007
23 ALTUNIŞIK Remzi, Semih Okutan, Umut S. Çitçi - Türkiye'deki Üniversitelerde İşletme Alanında Üretilen Tezlerin Konu Açısından Tasnifi ve Bilgi Üretimi Yönünden Değerlendirilmesi - 2006 - SAU
7.3-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Y. Aslan, S. Okutan, E.Dil - Examining Organic Food Product Consciousness: A Field Study on Turkish Consumers - 2018
2 Assist. Prof. Sevgi Dönmez MAC, Sakarya University Dr. Metin DINCER, Sakarya University Assist. Prof. Semih OKUTAN, Sakarya University - The Role of Consumers for Improving Employee Rights: The Case of Sütaş - 2016
3 OKUTAN Semih - A Study on Effect of Gender on the Choice of Technological Products and Technophobia - 2012 - SAU
4 OKUTAN Semih - Price Perceptions of Market Mavens: A Study of Technological and Apparel Products - 2012 - SAU
5 OKUTAN Semih ve Esra Dil - Critical Marketing: A Research on CMS Proceedings - 2010 - SAU
6 OKUTAN SEMİH, DİL ESRA - Critical Marketing: A Research on CMS Proceedings - 2010
7.6-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 NART SİMA, OKUTAN SEMİH - YENİLİKLERE UYUM VE MOBİL TİCARET: TÜKETİCİLERİN MOBİL ALIŞVERİŞE YÖNLENDİRİLMELERİ NASIL SAĞLANABİLİR? - 2015
2 Altunışık, R., Semih Okutan ve Buket Bora - Tüketicilerin Keşifsel Satın Alma Davranışı Eğilimleri ve Bu Eğilimlerde Demografik Faktörlerin Rolü - 18-21 Ekim - 2012 - SAU
3 ALTUNIŞIK REMZİ, OKUTAN SEMİH, BORA SEMİZ BUKET - TÜKETİCİLERİN KEŞİFSEL SATIN ALMA DAVRANIŞI EĞİLİMLERİ VE BU EĞİLİMLERDE DEMOGRAFİK FAKTÖRLERİN ROLÜ - 2012
4 AKBIYIK, Adem, Okutan S., Altunışık, R. - Mobil Pazarlama Platformlarında İzinli Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Tüketici Tutum ve Algıları Üzerine Bir Araştırma - 25-29 Ekim - 2008 - SAU
7.7-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 OKUTAN SEMİH - A Study on Effect of Gender on the Choice of Technological Products and Technophobia - 2012
2 OKUTAN SEMİH - Price Perceptions of Market Mavens: A Study of Technological and Apparel Products - 2012
3 AKBIYIK ADEM,OKUTAN SEMİH,ALTUNIŞIK REMZİ - Mobil Pazarlama Platformlarında İzinli Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Tüketici Tutum ve Algıları Üzerine Bir Araştırma - 2008
3.4-ULUSLARARASI YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAPTA BÖLÜM YAZARLIĞI :
1 OKUTAN SEMİH - The Essentials of Today's Marketing 2 - Efe Academy Publising - pp.211 - 2023
2 OKUTAN SEMİH - Stratejik Mobil Pazarlama - Beta - pp.25 - 2022
3 Özbilek Özcan, OKUTAN SEMİH - PAZARLAMADA DİJİTAL DÖNÜŞÜM - Beta - 2022
4 ALTUNIŞIK REMZİ, OKUTAN SEMİH, ESKİLER ERSİN - COVİD 19 PANDEMİSİNDE İŞLETME YÖNETİMİNİN DÖNÜŞÜMÜ - Gazi Kitapevi - 2021
5 OKUTAN SEMİH, ALTUNIŞIK REMZİ, NART SİMA, MERT KAZIM - COVİD-19 PANDEMİSİNDE İŞLETME YÖNETİMİNİN DÖNÜŞÜMÜ - Gazi Kitapevi - 2021
6 TEPE BURÇİN,OKUTAN SEMİH - Covid-19 and New Business Ecosystem - Gazi Kitapevi - 2020
7 ÖZBİLEK ÖZCAN,OKUTAN SEMİH - MARKA KÜLLİYATI - NOBEL - pp.159 - 2020
8 OKUTAN SEMİH,ALTUNIŞIK REMZİ - TÜKETİMİN 1001 HALİ - BETA - pp.133 - 2019
3.5-ULUSAL YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAP (BİLİMSEL VEYA DERS KİTABI) :
1 MAN FUAT,BOZKURT FATMA GAMZE,ÇİTÇİ UMUT SANEM,AYDIN TURAN ŞULE,OKUTAN SEMİH - Çalışmayı Anlamak ve Ölçmek Bir Ölçek Geliştirme Denemesi - Sakarya Yayıncılık - 2020
2 OKUTAN SEMİH - Hizmet Pazarlaması ve Stratejileri - Beta Basım Yayım Dağıtım - pp.213 - 2015
3.8-KİTAP BÖLÜM ÇEVİRİSİ :
1 Sima Nart, Gülçin Bilgin Turna, Nihal Sütütemiz, Semih Okutan, Remzi Altunışık, Yetkin Bulut, Ahmet Mutlu Akyüz, Erkan Özdemir, Nilgün Sarıkaya, İsmail Tamer Toklu, Erol Ustaahmetoğlu - Hizmet Pazarlaması ve Stratejileri - Beta - Vol.3319 - pp.354 - 2015
13.2-LİSANS DÜZEYİNDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 PAZARLAMA - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
2 PAZARLAMA - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
3 GIDA PAZARLAMA - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
4 SATIŞ YÖNETİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 3 - 2013
5 SOSYAL BİLİMLERDE VERİ ANALİZİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
6 SOSYAL BİLİMLERDE VERİ ANALİZİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2013
7 SOSYAL BİLİMLERDE VERİ ANALİZİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 3 - 2013
14.4-ULUSLARARASI SPORDA HAKEMLİK, ANTRENÖRLÜK, İDARECİLİK, MENTOR, KONDİSYONER, FİZYOTERAPİST, SPOR HEKİMİ VB. GÖREV YAPMAK :
1 Remzi ALTUNIŞIK ve Semih OKUTAN - 12. Ulusal Pazarlama Kongresi Bildiriler Kitabı, Editörlük - 2007 - SAU
2 Arş. Gör. Semih OKUTAN - 12. Ulusal Pazarlama Kongresi Yürütme Kurulu üyeliği - 2007
MAKALELER
An inquiry on organic food confusion in the consumer perception: a qualitative perspective
An inquiry on organic food confusion in the consumer perception: a qualitative perspective
A study of factors influencing consumers’ willingness to purchase functional foods (protein enriched milk): The moderating effect of consumer innovativeness
DİJİTAL OYUNLARIN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: KARABÜK ÖRNEĞİ
MODA LİDERLİĞİ, MODA BİLİNCİ, BİRİCİK OLMA İHTİYACI VE BENZERLİKTEN KAÇINMANIN TÜKETİCİLERİN PİŞTİ OLMA ALGISI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN İNCELENMESİ: BİR MODEL ÖNERİSİ
Jung Kişilik Ölçeğine göre Tüketicilerin Pazardaki Etkileşim Stillerindeki Farklılaşmalarının İncelenmesi
“The Transition from philanthropy to CSR in developing countries: An Analysis of award-winning CSR projects in Turkey
İÇERİK PAZARLAMASI UYGULAMALARINA YÖNELİK TUTUMLARIN ALGILANAN FAYDALAR İLE İÇERİK PAYLAŞIM DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ ARACILIK ROLÜNÜN İNCELENMESİ
A Discussion on empowering role of education on HR practitioners’ ethical conduct
Evolution of Traditional Philanthropy to CorporateSocial Responsibility: The Overview of the Context and Practices in Turkey
ALGILANAN FAYDA VE SÜRÜ DAVRANIŞININ DİJİTAL İÇERİK PAYLAŞMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
TÜKETİCİLERİN ÇOKLU ZEKÂ YAPILARINA GÖRE PERAKENDE MAĞAZALAR İLE İLGİLİ DUYGUSAL VE RASYONEL BEKLENTİLERİNDEKİ FARKLILIKLARIN İNCELENMESİ
TÜKETİCİLERİN YENİLİKÇİLİK EĞİLİMLERİNİ ETKİLEYEN DAVRANIŞSAL VE KİŞİLİKSEL FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ GIDA ALIŞVERİŞLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
Yeniliklere Uyum ve Mobil Ticaret Tüketicilerin Mobil Alışverişe Yönlendirilmeleri Nasıl Sağlanabilir
Keşifsel Satın Alma Eğilimleri ve Bu Eğilimlerin Plansız, Kompülsif ve Hedonik Satın Alma Tarzlarıyla Olan İlişkisinin İncelenmesi
Mobil Pazarlama Platformlarında İzinli Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Tüketici Tutum ve Algıları Üzerine Bir Araştırma
KİTAPLAR
The Essentials of Today's Marketing 2
PAZARLAMADA DİJİTAL DÖNÜŞÜM
Stratejik Mobil Pazarlama
COVİD-19 PANDEMİSİNDE İŞLETME YÖNETİMİNİN DÖNÜŞÜMÜ
COVİD 19 PANDEMİSİNDE İŞLETME YÖNETİMİNİN DÖNÜŞÜMÜ
Çalışmayı Anlamak ve ÖlçmekBir Ölçek Geliştirme Denemsi
MARKA KÜLLİYATI
Covid-19 and New Business Ecosystem
TÜKETİMİN 1001 HALİ
Tüketimin 1001 Hali
Hizmet Pazarlaması ve Stratejileri
BİLDİRİLER
İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Satış Elemanlarının Duygusal Bağlılığına Olan Etkisine Göre ÖnemDerecelerinin Belirlenmesi .
Examining Organic Food Product Consciousness: A Field Study on Turkish Consumers
Bir Tavsiye Aracı Olarak Ağızdan Ağıza İletişimin Satın Alma Kararı Üzerine Etkisinin İncelenmesi
Konum Tabanlı Mobil Pazarlama Faaliyetlerine Yönelik Tüketici Algı ve Tutumları
Alışveriş Sürecinde Yaşanan Duygular ve Alışverişin Anlamı: Kadın Tüketiciler Üzerinde Bir Araştırma
Examining Organic Food Product Consciousness: A Field Study on Turkish Consumers
Kadının Yaşamında Alışverişin Yeri ve Önemi
Pazar Belirsizliği Etkisinde Stratejik Karar Alma AHP İle Porter ın Beş Güç Analizi
The role of consumers for improving employee rights the case of Sütaş
Dini Çağrışım Yapan Markaların Tüketici Gözünden Algılanması ve Tüketici Tutumlarının Incelenmesi
YENİLİKLERE UYUM VE MOBİL TİCARET: TÜKETİCİLERİN MOBİL ALIŞVERİŞE YÖNLENDİRİLMELERİ NASIL SAĞLANABİLİR?
Müşteri gözüyle perakende sektöründe satışçıların müşteri odaklılıkları üzerine bir araştırma: Algılamada demografik faktörlerin rolü
PAZAR UZMANLARININ (MARKET MAVEN) DEMOGRAFİK PROFİLİNİ ORTAYA KOYMAYA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
SOSYAL SORUMLULUK VE TÜKETİCİ ETİĞİ OLGULARININ ALGILANMASI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA: SAKARYA ÖRNEĞİ
TÜKETİCİ ÖZGÜVENİNİN TÜKETİCİ ŞİKÂYET DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
A Study on Effect of Gender on the Choice of Technological Products and Technophobia
Price Perceptions of Market Mavens: A Study of Technological and Apparel Products
TÜKETİCİLERİN KEŞİFSEL SATIN ALMA DAVRANIŞI EĞİLİMLERİ VE BU EĞİLİMLERDE DEMOGRAFİK FAKTÖRLERİN ROLÜ
Türkiye’de İşletme Eğitiminde Sosyal Sorumluluk Olgusunun Yeri: İşletme Ders Programlarının İçerik Analizi İle İncelenmesi
Critical Marketing: A Research on CMS Proceedings
Mobil Pazarlama Platformlarında İzinli Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Tüketici Tutum ve Algıları Üzerine Bir Araştırma
Bilgi Üretimi Kaynağı Olarak Pazarlama Alanındaki Tezlerin İncelenmesi
Alışverişte Tüketici Uzmanlığı: Bilgi Üretimi Açısından İki Gurup Tüketicinin Karşılaştırması
Türkiye'deki Üniversitelerde İşletme Alanında Üretilen Tezlerin Konu Açısından Tasnifi ve Bilgi Üretimi Yönünden Değerlendirilmesi
UZMANLIK ALANLARI
Tüketici Davranışları ,Dijital Pazarlama ,Pazarlama İletişimi